Ojdå

Ojdå det har redan gått 5 dagar sen jag skrev sist...!!
OM sanningen ska fram så har jag inte så mycket tid att sitta här o har dessutom inte något vettigt o skriva..
Men jag ska uppdatera er lite..
söndag: haha sicket minne man har men jag kommer alltså inte ihåg...
Måndag:Fredrik ledig så han lämnade elias på dagis..och under tiden han var där så tog jag o noah de mest lungt medans fredrik skruvade med bilen..
Vid 15 tiden bar det av till ikea...köpte en skohylla till kerstin, hylla till elias rum, lite smått o got..sen köpte vi resten av golvet vi skulle ha..
Tisdag: Inget speciellt.
Ondags: Hemma hela dagen..Noah Sjuk...
Idag då så har vi varit hemma hela dagen o nu väntar vi på att fredrik ska komma så vi kan lägga klart golvet..
Noah halvdålig idag också..Hoppas att de går över, för det nalkas ju kalas på lördag!!!
Nä nu måste jag gå...
Hörs puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du också börjat blogga! Allt bra annars?

2009-02-09 @ 16:38:28
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0