Är så trött på detta...

eviga snorande...
Hur mycket man än torkar o torkar näsan på barnen så har man det ändå på kläderna...suck..
Hoppas på att de försvinner snart...
Min dag idag består av typ ingenting, har ingenting planerat
skulle vilja åka o handla kläder till elias på nova, åka en sväng till ikea men när man har 2 barn med sig så står man hellre över...
Får ta de en annan Dag..
Ikväll e  det dags o sola=) höjdpunkten på denna dag...!
E så skönt o bara ligga där i 20 min helt ensam fri från skrik o gråt...
Tänkte jag skulle visa er vår nyrenoverade tvättstuga..Blev så fin..
Har tyvärr ingen förebild!

Vad tycks??
Nu ska jag lägga noah för sin förmiddagslur så vi hörs senare..

bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej... blev ju fint=)

2009-01-28 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0