En ny dag!!

Jaha idag var det lördag igen, det är sjukt vad veckorna springer iväg.
Jag får nästan lite ångest när det går så fort för de betyder att det är dags att börja jobba o lillprinsen ska inskolas på dagis..
Men sånt e livet inget o gnälla över..=)
Sökte ett jobb igår o hoppas ju så klart på att jag får de..Kanske inte ett jobb som jag vanligtvis skulle sökt men jag e så trött på att jobba på äldreboendet nu så jag tar i princip vad som helst..!
Just nu håller jag på att tvätta, tvättar ju bara på helgerna
så fort fredrik kommer hem ska vi köra till bo olsson i tomelilla o lämna tillbaka presenten som vi har köpt till noah.
Visade ju sig att hans gudfar har köpt en likadan..
Så nu vet jag inte vad vi ska köpa till han istället...Han har ju leksaker till en hel arme!!
Men hittar nog något!!
Nä nu vill mina barn ha frukost.
hörs senare..
puss o kram skumbanan♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för jobb?? Hoppas du får det. Kram

2009-01-31 @ 15:51:58
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Anna

Jodå, vi söker vikarier till sommaren, sen är det några nya ärende på väg in. Men du kan få nr om du vill ringa och prata.



2009-02-01 @ 13:10:51
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0