Lista!

Blev utmanad av Anna så här kommer min lista!!

1. Fullständigt namn? Emily  Mona Lina Lindahl 
2.Ålder? 26 i år
3.Vart bor du? Vollsjö
4. Bor tillsammans med? Min sambo och våra 2 söner Elias,Noah
5. Färg på ditt hus? Ljus grått med mörkgråa knutar, vita fönster 
6. Hus eller lägenhet? Hus
7. När är du född? 17 Oktober
8. Klass? Lite lyx hade aldrig varit fel..
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2002.
10. Något jobb?Just nu mammaledig
11. När gick du upp i morse? 08.00
12. När ska du sova? ikväll någon gång.. 
13. Duschat idag? nä duschade igårkväll 
14. Kramat någon idag? Mina barn!
15. Pussat någon idag? Mina barn!
17. Dagens klädsel!? Byxor, svart linne, rosa cardigan
18. Dagens smink? inget just nu,ska sminka mig snart 
19. Dagens sötnos? Mina barn!
20. Dagens roligaste?

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst?  Svår fråga 
23. Vem kramade du senast? Mina barn
24. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen aning 
25. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän/Sambo.
26. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån!!? Fredrik

SENASTE:
28. Personen du tänkte på?Min pappa
29. Personen du kysste? fredrik
30. Gången du spydde?  Länge sen...
31. Gången du grät? Nyårsafton(var jättearg så jag grät)
32. Pizzan du åt? Casablanca
33. Gången du va i Göteborg? Var nått år sen med någr tjejkompisar..
34. Gången du var i Stockholm? Aldrig hänt
35. Gången du drack alkohol? sommarnatta för 2 år sen..

ANTINGEN ELLER:
36. Svart eller vitt? Svart
37. Hund eller katt? Katt
38. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på, tycker om både ock 
39. Tvspel eller datorspel? tvspel
40. Spindel eller orm? Spindel
41. Natt eller dag? Nja beror på
42. Lunarstorm, helgon eller Playahead? inget
43. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
44. Big Brother eller Paradise hotel? Big brother
45. Blont eller svart hår? brunt
46. Har du blåa ögon eller bruna? Blå
47. Choklad eller lakris? choklad
48. Göteborg eller Stockholm? Göteborg.
49. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
50. Coca cola eller fanta? Coca Cola
51. Pizza eller kebab? både ock
52. Randigt eller prickigt? inget
53. Älska eller älskas? Båda lika välkommna
54. Leva eller dö? Beror på vad de e för dag..

ANTAL: '
55. Personer du älskar? Många
56. Personer du hatar? Ingen faktiskt
57. Gånger du varit full? En massa..=)
58. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? Ingen aning. en del antar jag
59. Glassar du ätit på en dag?Kanske 4
60. Festivaler du varit på/ska på detta året?  
61. Gånger du haft minnesluckor? kan inte komma ihåg=) 
62. Gånger du varit hög? ALDRIG
63. Personer, djur du saknar just nu? En speciell vän, du vet vem du är!!
64. Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger

VEM:
65. Vill du kyssa nu?
66. Ska du träffa imorgon? 
67. Sjöng du senast för? Mig själv, här vid datorn!
68. Hade du senast en msn-konversation med? Fredrik
69. Spelade du tvspel med senast? Förra helgen
70. Vill du ta med på resa nu? Min familj!
71. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
72. Förtjänar att dö? Ingen
73. Är söt? Det finns många=)
74. Vill du sova jämsides med i natt? Min familj

VAD:
75. Gör dig glad? Vänner, familjen
76. Gör dig ledsen? Svikare
77. Vill du helst göra nu? Åka på semester
78. Önskar du att du slapp göra? Städa
79. Vill du ha nu? lugn o ro
80. Önskar du dig i födelsedagspresent? ingen aning så lång tid till dess.
81. Längtar du till? Sommaren
82. Tycker du om dina betyg? Nja allt utom matte
83. Ångrar du i ditt liv? finns kanske en del saker
84. Är det bästa som hänt dig? Mina barn:-)
85. Hur mycket är klockan? 13.20

Jag utmanar:
katarina
sen e de frivilligt..

puss o kram♥

Kommentarer
Postat av: catta

Nu har jag antagit utmaningen :P om det va mig du menade S

2009-01-30 @ 22:45:37
URL: http://cattta83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0