Någon!

Som kan hjälpa mig med en sak...
Hur lägger jag in en bild eller musikvideo från youtube här..??
Väldigt tacksam för hjälp!!

Min dag idag har varit bra men lite stressig..
Hämtade Elias från dagis 30 min tidigare idag.
Sen bar det av till äsperöd, för elisabeth var snäll o tog hand om mina barn när jag var hos doktorn...
Det gick bra hos doktorn, visade sig att jag hade svullna slemhinnor i näsan, plus vätska så det är därför jag har så ont i huvudet...Så jag fick utskrivet nån nässpray som jag ska ta ett tag..
Hoppas verkligen det hjälper...
Sen fick jag köra o hämta barnen igen o allt hade gått jättebra..Tack elisabeth=)
Nu har vi ätit middag o nu väntar duschen...

Hoppas ni allihopa haft en bra dag..

puss o kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nytt inlägg, sen klickar du på länken html uppe i menyn. klistar in länken du vill visa, sen förstorar du fönstret och klickar på uppdatera. Sen gör du som vanligt när du ska skriva inlägg. Hoppas du lyckas. Hör av dig annars. Kram

2009-01-29 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0