Mobilkul

Mobilkul

Snodd från Anna

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..


Har du pussat nummer 2?

Anders.- japp

Vad har du för relation med nummer 20?
Freddy -(Helens ex) bara bekanta

När ska du träffa nummer 30?
Jonas b- hmm ingen aning

Är nummer 18 söt?
Emma p- ja de tycker jag..

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Helena-sicken härlig figur!!

Gillar du nummer 14?
Camilla- umgås inte

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
andre-Nä de var länge sen..

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Jenny på kommunen- de vet jag inte.

Är du nära vän med nummer 23?
Henrik- nja e ju fredrik bror så de tycket jag nog..

Har du gått på bio med nummer 4?
Andreas-svårt att minnas men kankse när vi var mindre

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? 
Kerstin- min svärmor ja de tror jag absolut.
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Ann-lite allt möjligt

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Baggahus-absolut dem e som min enda riktiga familj

Vad har du och nummer 40 för relation?
Malin O G- vänner

Vad skulle du vilja göra med nummer 51?
Pappa- Träffa honom!!!!!!

Vad är det bästa med nummer 8?
Anna P- en bra kompis

Brukar du och nummer 16 träffas?
Dagis-Ja typ 3 gånger i veckan


Kommentarer
Postat av: catta

Hejsan =) Kul du oxå har en blogg =) sköt om er!! kramar

2009-01-28 @ 08:34:00
URL: http://cattta83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0